poniedziałek, 27 stycznia 2014

Po raz drugi spódniczka i nie Timberlandy


The Cranberries - Zombie

Nareszcie, po całym okresie zmęczenia i chorób, mam dla Was coś konkretnego. Zdjęcia zrobiłyśmy już dość dawno. Jest to jedna z moich ulubionych stylizacji. 
Spódniczkę kupioną na wyprzedaży w New Look'u pokazywałam Wam już wcześniej KLIK. Nadal darzę ją bezgraniczną miłością. Pasuje niemal do wszystkiego <3
Buty to nie prawdziwe Timberlandy. W sumie, kupiłam je przez przypadek w jednym z mniej znanych sklepów obuwniczych w Nakle, moim mieście. Ich ostatnia para, zaskakująco akurat mój rozmiar, stała niczym przeznaczona dla mnie. Grzechem byłoby ich nie kupić przy zniewalającej cenie 36 złotych. Zobaczymy jak wytrzymają dalsze mrozy :D Jak na razie noszę je prawie codziennie.
Ten cudowny kożuch niestety nie jest mój, moja mama kupiła go sobie niedawno. Gdyby tylko był troszkę mniejszy...








płaszcz - no name | czapka - Moodo | apaszka - sh | sweter - George | spódnica - New look ♥ | rajstopy - no name | podkolanówki - H&M | buty - no name | wisiorek - Bershka

Wybaczcie za jakość zdjęć :) Teraz, kiedy już mniej więcej jestem zdrowa, możemy zrobić kolejne.
Przy okazji dziękuję za 3000 wyświetleń, nawet nie wiecie jaka to dla mnie radość :)
Do przeczytania!

Wasza mniej więcej zdrowa Lula


19 komentarzy:

  1. Podoba mi się to zestawienie :D spódniczka robi wrażenie :D
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz i gratulacje za taką liczbę wejść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny zestaw :)

    http://cluelessxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz jest super, nigdzie nie mogę znaleźć czegoś w tym kolorze:/. Świetna całość:)

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty no name'y ale przynajmniej pewnie tańsze a wyglądają równie zjawiskowo! SUPER <3

    Serdecznie zapraszam na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ ;) Jeśli jesteś chętna na wzajemną obserwację, daj znać, a na pewno się odwdzięczę! Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się buciki! ;)

    www.damagllen.blogspot.com - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten płaszczyk, szkoda że nie dodałaś żadnego zdjęcia z bliska.

    odwiedź mój magical box

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnie ! buciorki są cudne !!!!!!!
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co z tego, że no name'y, wyglądają tak samo jak te z najwyższej półki. Moim zdaniem nie ma co ubolewać nad noszeniem "podróbek", skoro nas nie stać to musimy sobie jakoś radzić.
    Cała stylizacja jest super, pięknie w niej wyglądasz.

    Zapraszam wszystkich do obserwacji mojego bloga http://janeinparadise.blogspot.com
    Odwdzięczę się za każdą obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz, a na takie buty już się czaję od dawna ;D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka jest świetna! :D całość mi się podoba !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz, butki uwielbiam <3
    pozdrawiam ciepło
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam takie buty ,są świetne ;)
    Ładnie wyglądasz
    obserwujemy?zacznij i daj znać
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚWIETNA STYLIZACJA :)
    Zapraszam do mojego bloga www.stylwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bezbłędnie :)) Spódniczka, kożuszek, buty - to moi ulubieńcy z tego zestawu!

    Kochana, z przyjemnością obserwuję Twój blog :)
    Pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  16. buty marzenie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. tez mam taki sweter, swietny jest :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
nie piszcie o obserwację, ponieważ i tak odwiedzam bloga każdego, kto skomentuje, a jak mi się spodoba to wtedy dodam do obserwowanych ;)